Sunday, 14 June 2009

Memory..

Antara Ajk perlaksana..


Kali ni nak kongsi gembira sal program sy baru2 ni..best la...semua org hepi2 je..sy yang kondak pun rase terharu n sayang lah sbb seme member2 bagi kerjasama yang bagus belake..mula2 sampai ke madinah hassan (lokasi) ader berape orang je masa tu..dah sedih dah,sbb hemper punya besar takkn lah berape orang je nak main..pas tu bila nak start je program berbondong2 yang datang..tgok la gambar kat bawah ni ramai..ader kot 60 lebih yang datang..best nye sbb hari tu mmg semua orang sporting..kesian Azimah naib presiden 2 MMY(bagi hadiah) punyalah sronok dorang ni sampaikan masa penyampaian hadiah,zimah ni sampai terduduk kat belakang dirempuh kumpulan juara kita(kumpulan 3)..sy punya lah risau malam sebelum program tu sampai tak boleh tidur,punyalah risau pasal program ni (takut tak ramai yang datang)..Alhamdulillah, acara sebelah paginya selesai dengan lancar..


Ni group yang jadi juara pada hari tu dan kumpulan terbaik sepanjang program tu..hak ni gruop kambing...kambing pun kambing lah..juara jugak..
Aksi kumpulan 2 dalam acara regu...macam mn bunyi ayam..tu la tredmark kumplan 2..huhu
ni pulak kumpulan 3..macam sepakat pulak..pink colour..booh,boooh..
ni kumpulan 1..dorang setia dengan bunyi meau,meau,meau....

ha..yang ni plk aktiviti malam nya..ni program penutup program hari tu..majlis ni diberi nama malam liplap..dgn tema " Akak pergi mengelip,Adik tinggal menggilap"..majlis ni sempena meraikan akak2 yang dah khirij..tahun ni kira ramai la dalam 32 orang..trima kasih adik2..akk terharu atas majlis semalam..sib baik x kuar air mata..huhu..dan terima kasih untuk semuanya..maka berakhirlah program semalam dengan jayanya...daaaaaaaaa....

1 comment:

  1. http://senyummmm86.blogspot.com/
    my blog-kak yanti

    ReplyDelete